Asiantuntijuus, henkilökohtainen apu sekä lähestyttävä palvelu nostetaan asiakkaiden palautteissa Posintran vahvuuksiksi. Tuore kysely antoi yritysneuvonnan NPS-luvuksi huikean 88. 

Peräti 97 prosenttia Posintran tuoreeseen NPS-kyselyyn vastanneista yritysneuvonnan asiakkaista piti palveluitamme asiakaskeskeisinä ja yli 94 prosenttia vastanneista kertoi saadun avun vaikuttaneen omiin päätöksiin. NPS-luvuksi vuodesta 2022 yritysneuvonnan asiakkaat antoivat huikean 88. Tulokset otettiin vastaan ilolla.

– Pyrimme tekemään arvojamme todeksi jokaisen asiakaskohtaamisen myötä. Meille on tärkeää auttaa löytämään ratkaisuja asiakkaan liiketoiminnan haasteisiin, tuoda esille uusia näkökulmia ja tuottaa erinomaista asiakaskokemusta. On palkitsevaa nähdä, että se välittyy asiakkaalle, iloitsee Posintran toimitusjohtaja Fredrik Pressler.

Vastanneet hakivat Posintrasta apua mm. yrityksen perustamiseen, myyntiin ja markkinointiin, kasvun suunnitteluun ja kansainvälistymiseen sekä esimerkiksi tuotekehitykseen ja rahoitusjärjestelyihin. Posintran asiakkaisiin kuuluu yrityksiä monipuolisesti eri liikevaihtoluokista ja aloilta. 

– Myös omistajanvaihdokseen ja yrityskauppaan liittyvät kysymykset näkyvät tuloksissa ja niihin olemme myös panostaneet kehittämällä osaamistamme ja vahvistamalla kumppanuuksia. Hienoa, että nämäkin palvelut on löydetty, Pressler sanoo. 

 

Yrityskehittäjät Tanja ja Peter toivottavat tervetulleeksi yritysneuvontaan

Yrityskehittäjät Tanja ja Peter toivottavat tervetulleeksi yritysneuvontaan matalalla kynnyksellä missä tahansa yritystoiminnan vaiheessa.

 

Kynnys on matalalla

Kynnys kysyä pientä tai kehittää liiketoimintaa isostikin halutaan pitää matalana Posintran palveluissa. Moni asiakkaista palaakin uudelleen liiketoiminnan muuttuessa. Aiempi positiivinen kokemus sekä muiden suosittelu ovat myös vastauksissa vahvoja syitä hakeutua palveluiden piiriin. 

–  Näemme itsemme yrityskehittämönä, johon voi tulla hakemaan täsmävastauksen, viedä läpi pidempiäkin liiketoiminnan kehittämisen prosesseja tai palata aina tarpeen tullen. Usein asiakasta meillä moikkaakin useampi yrityskehittäjä, sillä kullakin on oma erityisosaamisalueensa, jotka asiakas on saanut meiltä käyttöönsä, Pressler sanoo.  

Hankkeet tarjoavat lisäväylän syventyä liiketoiminnan teemoihin. Kysely suunnattiin myös hanketoimintaan osallistuneille yrityksille sekä sidosryhmille. Myös näissä vastauksissa kiiteltiin Posintran osaamista, sujuvaa ja joustavaa palvelua sekä paikallista vaikutusta.

– Tavoitteemme on tukea elinvoimaa yrityksissä ja alueellamme, toimia asiakkaidemme ja sidosryhmiemme ykköskumppanina. On mahtava nähdä, että työllämme on hyvä kaiku ja ennen kaikkea, että sillä saadaan myös tulosta aikaiseksi. 

Meistä sanottua:

”Minut kohdattiin aidosti ja mielenkiinnolla, kiireettömästi.”

”Huipputyypit”

”Vilpitön halu auttaa asiakasta kehittämään yritystään.”

Online ajanvaraus

Varaa aika yritysneuvontaan.

Online tidsreservering

Boka tid till företagsrådgivningen.

Online reservation

Book appointment for business consultation.