Päivämäärä/Aika
07/06/2023
16:00 - 19:00
Paikka
Taidetehtaan Campus
Tapahtumatyyppi
Posintra järjestää vuoden 2023 aikana kolmen Tulostakomo-työpajan sarjan, jossa pureudutaan tulokselliseen markkinointiin ja myyntiin. Työpajat on suunnattu porvoolaisille yrityksille ja yrittäjille, sisällöstä vastaavat Haaga-Helian kokeneet valmentajat, jotka vetivät myös helmikuun tykätyn markkinointi-Tulostakomon. Näissä työpajoissa voit jatkaa siitä mihin helmikuussa jäätiin tai tulla puhtaalta pöydältä mukaan. Työpajoissa yhdistyy tieto ja käytännönläheinen lähestymistapa. Tervetuloa mukaan!
Voit osallistua kaikkiin tai vain osaan työpajoista – muista kuitenkin ilmoittautua hyvissä ajoin, sillä paikkoja per työpaja on rajoitettu määrä.
Markkinoinnin ja myynnin Tulostakomo-työpajat 2023:
7.6. klo 16-19: ”Optimoi verkkosivujesi hakukonenäkyvyys (SEO)”
23.8. klo 16-19: ”Hyödynnä Inbound-markkinoinnin asiakastuntemus”
10.10. klo 16-19: ”Laadi tavoitteellinen asiakastapaaminen”
Tulostakomon työpaja 7.6. : Optimoi verkkosivujesi hakukonenäkyvyys (SEO)
Koulutuksen aikana muodostat yleiskäsityksen hakukoneoptimoinnissa huomioitavista asioista. Lisäksi pääset keskustelemaan pienryhmissä aihealueesta muiden yrittäjien kanssa.
Koulutuksesta saat mukaasi aihealueen perusosaamisen, käytännön työkalut sekä muistilistan oman yrityksesi sivuston ja sisältöjen tulokselliseen hakukoneoptimointiin.
Sisältö:
• Mitä on hakukoneoptimointi?
• Hakukoneoptimoinnin työprosessi
• Verkkosivuston sisäinen ja ulkoinen optimointi
• Avainsanojen määrittäminen
• Hakukoneystävällinen sisältö
• Tehokäyttäjän vinkit ja työkalut
• Työskentelyä oman verkkosivuston kanssa
Kouluttajana toimii:
Johanna Mäkeläinen, digitaalisen markkinoinnin lehtori, M.A. Digital Media Johanna Mäkeläinen on kokenut copywriter ja valmentaja, jonka intohimona on digitaalinen liiketoiminta. Hänellä on reilun 15 vuoden työkokemus Suomen johtavista mainostoimistoista, joissa hänen asiakkaitaan olivat mm. Nokia, Finnair, Visit Finland, Kotipizza, Iittala, Expert and Sanoma. Haaga-Heliassa Johanna on toiminut vuodesta 2014 digitaalisen markkinoinnin lehtorina. Opetustyön lisäksi Johanna on valmentanut startup-yrityksiä NewCo Helsingissä, xEdussa ja pelialalla sekä osallistuu aktiivisesti Haaga-Helian kaupallisiin projekteihin ja hankkeisiin. Hänen eritysosaamistaan ovat digitaalisen median lisäksi hyötypelit ja XR-teknologia. Johannan työskentelytapa on erittäin käytännönläheinen ja parhaimmillaan hän on vuorovaikutteisissa työpajoissa, joiden avulla yritykset saavat käyttöönsä käytännöllisiä työkaluja digitaalisen median kehittämiseen, suunnittelemiseen ja käyttöönottoon.
linkedin.com/in/johannamakelainen