Loading Map....

Päivämäärä/Aika
23/08/2023
16:00 - 19:00

Paikka
Taidetehtaan Campus

Tapahtumatyyppi


 

 

Millainen on asiakkaasi ja hänen ostopolkunsa? Miten asiakas saadaan itse hakeutumaan yrityksen luokse (=inbound)? Mitä on sisältömarkkinointi ja miten sillä lisätään myyntiä? Miten markkinointia voi automatisoida hoitamaan myyntityötä puolestasi?

 

Jos tehokkaampi markkinointi kiinnostaa ilmoittaudu mukaan
Tulostakomo-työpajaan 23.8. klo 16-19: ”Hyödynnä Inbound-markkinoinnin asiakastuntemus”

 

Koulutuksen aikana muodostat yleiskäsityksen asiakkaita houkuttelevasta inbound-markkinoinnista, ostopersoonasta ja ostopolusta sekä markkinoinnin automaation mahdollisuuksista. Lisäksi pääset keskustelemaan pienryhmissä aihealueesta muissa yrityksissä työskentelevien kollegojen kanssa. Koulutuksesta saat mukaasi aihealueen perusosaamisen, käytännön työkalut sekä muistilistan oman yrityksesi inbound-markkinoinnin suunnitteluun.

 

Sisältö:
• Mitä on inbound-markkinointi?
• Inbound-markkinoinnin työprosessi
• Ostopersoona ja ostopolku
• Sisältömarkkinoinnin käytännöt
• Markkinoinnin automaatio
• Tehokäyttäjät vinkit ja työkalut
• Työskentelyä oman inbound-suunnitelman kanss

 

Ilmoittaudu täällä

 

Kouluttajana toimii:

Johanna Mäkeläinen Johanna Mäkeläinen, digitaalisen markkinoinnin lehtori, M.A. Digital Media Johanna Mäkeläinen on kokenut copywriter ja valmentaja, jonka intohimona on digitaalinen liiketoiminta. Hänellä on reilun 15 vuoden työkokemus Suomen johtavista mainostoimistoista, joissa hänen asiakkaitaan olivat mm. Nokia, Finnair, Visit Finland, Kotipizza, Iittala, Expert and Sanoma. Haaga-Heliassa Johanna on toiminut vuodesta 2014 digitaalisen markkinoinnin lehtorina. Opetustyön lisäksi Johanna on valmentanut startup-yrityksiä NewCo Helsingissä, xEdussa ja pelialalla sekä osallistuu aktiivisesti Haaga-Helian kaupallisiin projekteihin ja hankkeisiin. Hänen eritysosaamistaan ovat digitaalisen median lisäksi hyötypelit ja XR-teknologia. Johannan työskentelytapa on erittäin käytännönläheinen ja parhaimmillaan hän on vuorovaikutteisissa työpajoissa, joiden avulla yritykset saavat käyttöönsä käytännöllisiä työkaluja digitaalisen median kehittämiseen, suunnittelemiseen ja käyttöönottoon.

linkedin.com/in/johannamakelainen

 

Posintra järjestää vuoden 2023 aikana kolmen Tulostakomo-työpajan sarjan, jossa pureudutaan tulokselliseen markkinointiin ja myyntiin. Sisällöstä vastaavat HaagaHelian kokeneet valmentajat. Työpajoissa yhdistyy tieto ja käytännönläheinen lähestymistapa. Tervetuloa mukaan!

Voit osallistua kaikkiin tai vain osaan työpajoista – muista kuitenkin ilmoittautua hyvissä ajoin, sillä paikkoja per työpaja on rajoitettu määrä.

Markkinoinnin ja myynnin Tulostakomo-työpajat 2023:

7.6. klo 16-19: ”Optimoi verkkosivujesi hakukonenäkyvyys (SEO)”
23.8. klo 16-19: ”Hyödynnä Inbound-markkinoinnin asiakastuntemus”
10.10. klo 16-19: ”Laadi tavoitteellinen asiakastapaaminen”

Posintra Tulostakomo työpajat Tuloksia myynnillä ja markkinoinnilla

 

Loading Map....

Päivämäärä/Aika
23/08/2023
16:00 - 19:00

Paikka
Taidetehtaan Campus

Tapahtumatyyppi


Online ajanvaraus

Varaa aika yritysneuvontaan.

Online tidsreservering

Boka tid till företagsrådgivningen.

Online reservation

Book appointment for business consultation.