Map Unavailable

Päivämäärä/Aika
14/09/2022
14:00 - 15:30

Tapahtumatyyppi


Asiakkaan kohtaamisen kanavat muuttuvat ja digitaalisuus luo uusia kontaktipisteitä kiihtyvällä tahdilla. Miten tunnistaa asiakkaan tarpeet ja luoda heille merkityksellinen asiakaskokemus muotoilun menetelmin?

Palvelumuotoilu antaa avaimet palveluiden asiakaslähtöiseen kehittämiseen liiketoiminnan kannattavuutta unohtamatta. Palvelumuotoilun prosessin ja työkalujen avulla pääset nopeasti käsiksi asiakkaidesi tarpeisiin, sekä palvelusi kehittämiskohtiin. Keskitymme erityisesti asiakkaan profiloinnin, kontaktipisteiden ja palvelupolun merkitykseen asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Haaga-Helian DigiTikkaat-hankkeen webinaarissa keskiviikkona 14.9. klo 14-15.30 Haaga-Helian palveluliiketoiminnan opettaja Kristiina Laine tutustuttaa sinut palvelumuotoilun prosessiin, menetelmiin ja työkaluihin. Saat käytännön esimerkkejä ja valmiita työkaluja oman yritystoimintasi kehittämiseksi. Tilaisuus on osa webinaarien-sarjaa, jossa autetaan yrityksiä digitaalisuuden kanssa alkuun pääsemisessä. Posintra on mukana hankkeen taustajoukoissa.

Luennolle voit osallistua myös Haaga-Helian Pasilan kampuksella ja jatkaa luennolta suoraan työpajaan, jossa pääset tekemään profilointia ja kuvaamaan asiakkaasi palvelupolkua kriittisiä kontaktipisteitä hyödyntäen. Työpaja järjestetään myös online-muodossa Zoomin välityksellä 19.9. ja 21.9.2022. Työpajat omat samansisältöisiä.

Aika: keskiviikko 14.9.2022 klo 14-15.30
Paikka: online-webinaari TAI Pasilan kampus, Ratapihantie 13, 00520 Helsinki

Ilmoittautuminen alkaa elokuun alussa ja päättyy webinaaripäivänä. Ilmoittautuneet saavat linkin koulutuksen Howspace-alustalle. Tilaisuus on maksuton.

 

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan

Map Unavailable

Päivämäärä/Aika
14/09/2022
14:00 - 15:30

Tapahtumatyyppi


Online ajanvaraus

Varaa aika yritysneuvontaan.

Online tidsreservering

Boka tid till företagsrådgivningen.

Online reservation

Book appointment for business consultation.