Laddar Karta...

Päivämäärä/Aika
01/02/2023
16:30 - 19:00

Paikka
Taidetehtaan Campus

Tapahtumatyyppi


Resultatsmedjan goes Campus: Resultat med marknadsföring och försäjlning och bättre kundförståelse

Består din marknadsföring och försäljning enbart av åtgärder eller leder de till resultat? I nästa Resultatsmedja den 1.2.2023 på HaagaHelias campus vid Konstfabriken styr vi marknadsföring och försäljning mot målinriktad och lönsam verksamhet. Delta för att få energi och konkreta verktyg för ditt eget arbete. Vi har marknadsförings- och säljcoacher från Haaga-Helia yrkeshögskola och naturligtvis Posintras egna företagsutvecklare på plats. Vi får under kvällen höra tre korta presentationer och fortsätter sparrningen vid temaborden med hjälp av olika precisionsverktyg. Vi bjuder på lätt kvällsmat. Kvällen ordnas på finska.

Anmäl dig här senast 25.1. (anmälningstiden har slutat)

 

Kvällens tema: Från kundförståelse till framgång via målmedveten försäljning och marknadsföring

Presentationer á ca. 10-20 min

 

Digital marknadsföring – en förändrad spelplan: Kan du spela digi?

  • Locka kunderna till dig (Principerna för Inbound-tänkande)
  • Hur hittar man sin rätta konkurrensfördel?
  • Innehållsmarknadsföring och hittbarhet
  • Regler för plattformsekonomin
  • Marknadsföringsresultat

Försäljning är den viktigaste faktorn i all affärsverksamhet: Verktyg för effektiv försäljning!

  • Vad är säljkompetens?
  • Målinriktade kundmöten – hur genomförs de?
  • Försäljningsresultat

Försäljning och marknadsföring som delar av köpstigen: Känner du dina kunder, på riktigt?

  • Förändrat köpbeteende
  • Hur väl känner du dina kunder?
  • Kundprofil och köpstigen
  • Försäljnings- och marknadsföringsmål

 

Paus

 

Temabord (30 + 30 min) Välj två teman som intresserar dig – vid borden erbjuds sparrning och ett konkret verktyg för att ytterligare förfina din egen marknadsföring.

  1. Skapandet av en kundprofil och en köpstig
  2. Målinriktade kundmöten
  3. Checklista för sökmotorns hittbarhet
  4. Marknadsföringsmål, SMART-modellen

 

Bekanta dig med kvällens coacher (presentationer på finska)

 

Maria Vickholm, markkinoinnin lehtori, FM, tradenomi HH-Vickholm-Maria

Maria Vickholm on toiminut Haaga-Helian markkinointiviestinnän lehtorina vuodesta 2018 lähtien. Tätä ennen hän työskenteli miltei 15 vuotta erilaisissa markkinoinnin, myynnin ja koulutuskonseptoinnin tehtävissä, suurimmaksi osin B2B-puolella. Taustaltaan hän on kaupallisesti ajatteleva humanisti, joka haluaa pysyä ajan hermoilla ja haastaa sekä itseään että opiskelijoitaan ylittämään rajojaan. Opintojaksojen ja koulutusten keskeisiä aihepiirejä ovat olleet digimarkkinointi, sisältömarkkinointi ja asiakaslähtöinen markkinointiviestintä. Opetuksen lisäksi Maria tukee ja valmentaa yhdistyksiä ja pienyrittäjiä Itä-Uudenmaan alueella.

www.linkedin.com/in/mariavickholm

 

Johanna Mäkeläinen Johanna Mäkeläinen, digitaalisen markkinoinnin lehtori, M.A. Digital Media

Johanna Mäkeläinen on kokenut copywriter ja valmentaja, jonka intohimona on digitaalinen liiketoiminta. Hänellä on reilun 15 vuoden työkokemus Suomen johtavista mainostoimistoista, joissa hänen asiakkaitaan olivat mm. Nokia, Finnair, Visit Finland, Kotipizza, Iittala, Expert and Sanoma. Haaga-Heliassa Johanna on toiminut vuodesta 2014 digitaalisen markkinoinnin lehtorina. Opetustyön lisäksi Johanna on valmentanut startup-yrityksiä NewCo Helsingissä, xEdussa ja pelialalla sekä osallistuu aktiivisesti Haaga-Helian kaupallisiin projekteihin ja hankkeisiin. Hänen eritysosaamistaan ovat digitaalisen median lisäksi hyötypelit ja XR-teknologia. Johannan työskentelytapa on erittäin käytännönläheinen ja parhaimmillaan hän on vuorovaikutteisissa työpajoissa, joiden avulla yritykset saavat käyttöönsä käytännöllisiä työkaluja digitaalisen median kehittämiseen, suunnittelemiseen ja käyttöönottoon.

linkedin.com/in/johannamakelainen

 

Pirjo Purovesi HaagaHeliaPirjo Purovesi, myynnin lehtori, KTM, Certified Coach

Pirjo Purovesi on kehitys- ja tavoitesuuntautunut vahvan liike-elämäkokemuksen omaava ihmisten oivalluttaja, valmentaja ja kouluttaja. Pirjolla  on yli 20 vuoden monipuolinen kokemus myynnin, markkinoinnin, ostotoiminnan ja asiakkuuksien osa-alueilta Suomen suurimmista vähittäiskaupan yrityksistä. Johtamis-ja esimieskokemusta hänelle on kertynyt lähes 15 vuotta eri organisaatioissa ja eri muutostilanteissa.  Pirjo on työskennellyt vuodesta 2015 lähtien myynnin lehtorina Haaga-Heliassa. Pirjo toimii myös sivutoimisena yrittäjänä. Pirjon vahvuuksia on innostaa ihmisiä sekä motivoida ja tukea heitä tekemään parhaansa. Asiakas on aina Pirjolle kaiken toiminnan keskiössä ja Pirjon mielestä jokainen meistä myy jotain ja myyntiosaaminen kuuluu kaikille.

https://www.linkedin.com/in/pirjopurovesi/

 

Susanna Luoma HaagaHelia Susanna Luoma, markkinoinnin ja myynnin opettaja, KTM

Susanna Luoma on kehityspositiivinen, kaupallinen ja luova toiminnan käynnistäjä. Susannalla on vuosikymmenen kokemus markkinoinnista ja nykyaikaisesta digimarkkinoinnista, erityisesti inboundin ja taktisen markkinoinnin osalta, Suomen suurimmasta mediataloista. Susanna on työskennellyt syksystä 2022 markkinoinnin ja myynnin opettajana Haaga-Heliassa. Susannan vahvuus on kohdata ihmiset inhimillisesti ja kannustaa heitä kasvamaa parhaiksi versioksi itsestään.

 

Laddar Karta...

Päivämäärä/Aika
01/02/2023
16:30 - 19:00

Paikka
Taidetehtaan Campus

Tapahtumatyyppi


Online ajanvaraus

Varaa aika yritysneuvontaan.

Online tidsreservering

Boka tid till företagsrådgivningen.

Online reservation

Book appointment for business consultation.